מעשה בחמישה בלונים


#יום מספר 20

אני אוהב את ימי השישי שאושר לא עובדת,ברגע ששי-לי מתעוררת היא יוצאת איתה מהחדר ואני מרוויח אקסטרה שעות שינה.
על מסך הטלפון מופיע 09:55 בוקר טוב.

תכננתי ללכת להסתפר אבל לצערי המזג אוויר היה נוראי והוא נרגע קצת רק בצהריים אז דחיתי את עניין התספורת בינתיים.
יצאתי לסלון אחרי ששטפתי פנים וראיתי את אושר ישנה בסלון עם שי-לי כנראה נרדמו יחד לאחר ההנקה,הרמתי את שי-לי בזהירות לעגלה אך היא בתגובה התעוררה מלאה אנרגיות.

שמתי את שי-לי בנדנדה שלה עם הצעצועים האהובים שלה ועם הפנים אליי,בינתיים הכנסתי כביסה למייבש וקיפלתי את הקודמת.
רציתי לתת לאושר לנוח גם,היא עובדת קשה במהלך השבוע וגם רציתי קצת לפנק אותה,שתתעורר לבית נקי ומסודר,לאחר הכביסה שטפתי כלים וסידרתי את הבית.

לאחר שסיימתי הרתחתי מים לקפה ואושר כבר פקחה עיניים בדיוק בזמן,שתינו קפה יחד ושיחקנו עם שי-לי עד שהתעייפה ונרדמה.
בזמן ששי-לי ישנה אושר צפתה בטלוויזיה ואני התחלתי לקרוא את הספר "אבא עשיר אבא עני".
אני חייב לציין שהספר מופלא ומרתק,כל מטרתו היא לגרום לנו לחשוב בצורה פיננסית נכונה ולא בצורה אינסטינקטיבית כמו שלימדו אותנו בשגיאה.
לאחר כחמישים עמודים מזג האוויר השתפר ואושר יצאה לקנות משטח פעולה לאימוני הזחילה של שי-לי.

קצת לפני שאושר חזרה שי-לי התעוררה בגלל שהחיתול שלה היה מלא,החלפתי לה וחנכנו את המשטח החדש ברגע שאושר הגיעה.
שי-לי מצחקקת ונלחמת על מנת להצליח להגיע למשחקים שלה בזחילה ואנחנו מעודדים אותה ומנסים לעזור לה.
מסתבר ששי-לי נורא נורא אהבה את המשטח ושיחקה עליו בלהט,לאחר שנימאס לה החלטתי להקריא לשי-לי "מעשה בחמישה בלונים" ושי לי הגיבה מדהים לספר ולקריאה שלי ועקבה אחר התמונות בסקרנות,
מבלי ששמנו לב השעה כבר הייתה 17:00.

התחלנו נוהל מקלחות ושסיימנו להתארגן עלינו להורים שלי לארוחת שישי ומשפחתית.
הגענו והחלנו לערוך את השולחן נמרצות כולם היו רעבים והריחות ששררו בבית תיעתעו בחושינו.
אבי הכין כרוב ממולא בבשר טחון עם אורז זה נקרא אצלנו "ירפאח" וזה כל כך טעים,
לא נשכח את העוף החתיך שיצא מהתנור לצידו תפוחי אדמה אפויים,
שניצלים ודגים מטוגנים כמנות ביניים ושלל סלטים לצד חלות השבת.

בקבוק יין נפתח עבור הבנות ובקבוק וויסקי שזרם לכוסת של אבי ושלי,כשכל המשפחה סביב שולחן אחד מלא במטעמים וקצת אלכוהול נהיה מאוד מאוד שמח.
שי-לי קיבלה את הטעימה הראשונה שלה תפוח אדמה אפוי ונקי ללא תבלינים,שי-לי התלהבה והיה לה כל כך טעים היה אפשר לראות את זה על פניה המאושרת.

בתום הארוחה כולם עזרו לפנות מהשולחן נשארנו עוד קצת דיברנו וצחקנו עד אשר פסק הגשם ויצאנו לכיוון הבית.
לשמחתנו לא פגש אותנו גשם בדרך אבל ממש 2 דקות לפני שהגענו הביתה התחיל גשם זלעפות שהספיק להרטיב אותנו לחלוטין ב 2 דקות בלבד,שי-לי לעומת זאת חזרה יבשה וחמימה עטופה בשמיכה.

חזרנו סביבות השעה 21:00 ואמרתי לאבשלום השכן שלנו שבמידה ולא נחזור מאוחר נישב קצת וכך היה.
אושר העדיפה להישאר בבית עם הילדה ואני הלכתי לשבת עם אבשלום.
ישבנו ונסחפנו משיחה אחת לאחרת והזמן רץ,כעבור שעה חבר וידידה של אבשלום קפצו והביאו איתם בקבוק יין ובקבוק וויסק.
לגמנו לנו עוד קצת אלכוהול,צחקנו בקולי קולות ודיברנו ללא הפסקה.

טלפון מאושר היה זה שפיקס אותי ושמתי לב שהשעה כבר מאוחרת אז כולנו החלטנו כבר לסיים את הערב והלכנו כל אחד לביתו.
שי-לי כבר ישנה ואושר גם הייתה רדומה אז נכנסו לחדר השינה וברגע שהראש שלי חש בכרית העיניים נעצמו והמוח נותק.

*מצורפת תמונה של שי-לי חונכת את משטח הפעילות החדש שלה.

כתיבת תגובה